Wednesday, December 16, 2009

Pecacai Amerika yang sebenar adalah Najib, Bukan Anwar

Kita semua mengetahui bahawa puak puak UMNO /BN dan BTN selama ini mengatakan bahawa pecacai Amerika dan Yahudi adalah Anwar Ibrahim... berbagai propaganda disebar menerusi program BTN, TV, suratkhabar dan blog serta website pro UMNO/BN...

Tetapi hari ini Tun Mahathir telah mendedahkan bahawa pecacai Amerika dan Yahudi yang sebenarnya ialah Najib... dimana Mahathir mengkritik tindakan memanggil pulang duta Malaysia ke Vienna untuk disoal kenapa tidak sokong Amerika" didalam isu nuklear di Iran...

Kita juga mengetahui bahawa semasa Mahathir masih lagi PM, dan kita mengamalkan dasar membeli produk ketenteraan Russia, Najib selaku menteri pertahanan telah membeli 6 buah jet Hornet keluaran Amerika. Ini jelas melanggar arahan Mahathir ketika itu dengan mengikut kata Amerika untuk membeli 6 biji hornet tersebut. Dan baru baru ini kita memutuskan untuk menamatkan khidmat pesawat MiG29 dan mungkin akan mengantikannya dengan pesawat keluaran barat. Itu belum lagi ucapannya di Heritage Foundation

Our rep in Vienna recalled over Iran nuke vote

Pembetulan :
Ada pembaca membetulkan bilangan F/A 18 tersebut iaitu 8 buah... bukan 6 buah seperti saya nyatakan diatas....

UPDATE 29 /12/2009
Dr. Mahathir sendiri mengakui bahawa Najib adalah pecacai Amerika menerusi akrikelnya mengenai penamatan khidmat pesawat MiG21
Mahathir pertikai pembelian pesawat baru ganti MiG-29N
MiG-29

4 comments:

armouris said...

Rahsia awet muda Tun Dr. Mahathir? - Rahsia Muda Dr. Mahathir

Anonymous said...

Salman T/Anggok said
Cantik dua2 sama sja patut hantuk kepala dua2 depa pasai depa dua memang penjilat dan pencacai yahudi dan nasaru laknatulah diM,sia ni.Apa dok bahalul lagika ketuanan melayu specis Umnongok @ Beerend pencacai..!!

cifut said...

la, itu je hujah kau? fakta? gambar? kajian, sejarah takde ke?

tutup je la blog ni

Anak Perelih said...

cifut....

hujah macam ni pun puak puak umno macam hang dah tak boleh jawab dah!!!! hahahha

Duta tu la ni dah ditamatkan perkhidmatan.... sebab Najib nak jilat ju*0k Amerika

linkwithin.com

Dalam isu Khutbah Jumaat di Pulau Pinang dan Non-Muslim masuk kedalam Masjid, ianya menyerlahkan akan KEJAHILAN pemimpin UMNO tentang hukum hakam Islam... Other Related Posts

..