Thursday, February 21, 2008

Bantahan PAS keatas RTM dan isu Shahidan.....

Semasa berita RTM jam 12 tadi, ada dilaporkan rombongan dari PAS menghantar nota bantahan kepada RTM. Mahu juga RTM menyiarkan berita tersebut... mungkin kononnya untuk menunjukkan mereka adil dalam menyiarkan berita pembangkang. Nota bantahan tersebut adalah berkaitan tingkah laku RTM yang tidak professional dan berkempen bagi pihak BN walaupun kerajaan yang ada adalah kerajaan sementara serta RTM adalah media milik negara... milik semua rakyat MAlaysia kerana wang pembayar cukai digunakan untuk operasi RTM...

Cadangan saya kepada BA - PAS dan PKR selepas ini... jika tiada perubahan tingkah laku RTM, Tindakan saman hendaklah dkenakan keatas RTM atas kapisiti rakyat Malaysia yang membayar cukai serta RTM dibiayai oleh wang cukai kerana berlakunya penyalahgunaan harta kerajaan oleh BN.


Selain dari berita tesebut, isu mengenai Shahidan Kasim di Perlis juga semakin hangat di negeri ini. terakhir, ini saya jumpa di Malaysiakini.net selepas makan tengahari tadi.

Shahidan Kassim dropped?
Feb 22, 08 12:11pm
It is widely believed that Perlis Menteri Besar Shahidan Kassim would be dropped from the BN’s list of candidates for the state.
Open feud with MPs
Resignations in protest

Sebelum itu, banyak berita telah tersebar mengenai perletakan jawatan adik Shahidan sebagai timbalan ketua UMNO Arau dan beberapa orang lagi pemimpin UMNO Perlis.
Jentera Umno di Arau lumpuh, pemimpinnya letak jawatan beramai ramai
Perlis??

Insyaallah, BA - PAS dan PKR akan memerintah Perlis.....

No comments:

linkwithin.com

Dalam isu Khutbah Jumaat di Pulau Pinang dan Non-Muslim masuk kedalam Masjid, ianya menyerlahkan akan KEJAHILAN pemimpin UMNO tentang hukum hakam Islam... Other Related Posts

..